Doordat bedrijven samen zijn gaan werken met een antwoordservice heeft dat er voor gezorgd dat er veel efficiënter gewerkt kan worden. De bedrijven merken dat hun omzet stijgt wanneer oproepen worden beantwoord door een professionele en klantvriendelijke servicemedewerker. Want als u een antwoordservice inschakelt bent u veel minder tijd kwijt met het beantwoorden van oproepen. Potentiële klanten worden altijd te woord gestaan waardoor de kans dat zij naar de concurrentie overstappen veel kleiner is.

Altijd bereikbaar.

Bij M-contact kunt u kiezen uit verschillende abonnementen waaronder de 24/7 Service. Hierdoor worden de oproepen 24 uur per dag 7 dagen in de week beantwoord. U zult nooit meer een oproep mislopen. Wat handig om te weten is, is dat de oproepen alleen worden doorgeschakeld als u daar zelf de opdracht voor hebt gegeven. Zo kunt u op ieder gewenst moment uw oproepen door laten schakelen maar u kunt ze ook zelf beantwoorden. Hierdoor bent u vrij in uw werk want u wordt niet gestoord wanneer u druk bezig bent.

Enkele voordelen.

Als u de oproepen door laat schakelen worden deze door een servicegerichte medewerker beantwoord. Deze medewerker neemt dan op met uw bedrijfsnaam en handelt het gesprek precies af zoals u heeft doorgegeven. Zo ontstaan er geen misverstanden aan de telefoon. Tevens kunnen er notities gemaakt worden en kunnen deze naar u toe gemaild worden zodat u op ieder gewenst moment de beller zelf te woord kunt staan. Bent u benieuwd en wilt u meer weten? Lees verder op de site van M-contact. Hier staat alles wat u moet weten op het vlak van antwoordservice. Wilt u weten welk abonnement het beste bij u past, neem dan contact met ze op. Samen met u zullen zij alle mogelijkheden bespreken en het meest optimale abonnement voor u samenstellen.

Categorieën: telefoonservice

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *